Beschikbare voorwaarden voor retourzendingen en terugbetalingen
Binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen kunt u een retourzending aanvragen voor terugbetaling (exclusief onze retourverzendkosten). Lampen of aanverwante producten die worden geretourneerd moeten in de originele doos zitten, in een verkoopbare staat verkeren (behalve in bepaalde omstandigheden zoals hieronder beschreven) en mogen niet zijn gebruikt. Daarnaast kunnen er voor retourzendingen restockingkosten in rekening worden gebracht. Raadpleeg het gedeelte Restockingkosten hieronder voor meer informatie.
Bestellingen die binnen 24 uur worden betaald, ondersteunen onvoorwaardelijke annulering. Als een bestelling eenmaal is verzonden, zijn annuleringen niet toegestaan. Bij gedwongen annuleringen worden verzendkosten in rekening gebracht.
Zodra een bestelling is verzonden waarvoor is betaald voor versnelde verzending, worden de verzendkosten niet gerestitueerd en is de klant verantwoordelijk voor de verzendkosten voor retourzending.
Alle bestellingen en pakketten die zijn verzonden, worden niet geaccepteerd voor annulering. Alle verzendkosten voor retourneren en ruilen zijn voor rekening van de klant.
Bevestig dat u het product in goede staat en correct heeft ontvangen binnen een week na ondertekening voor het pakket.
- Indien geen PayPal-zaken of creditcardterugboekingen. We zullen ons best doen om u te helpen het probleem op te lossen.
Let op:
Het geretourneerde armatuur kan op geen enkele manier worden geïnstalleerd of aangepast.
Het geretourneerde armatuur moet in de originele doos worden ingesloten met voldoende verpakkingsmateriaal.
Het geretourneerde armatuur moet binnen 7 dagen na goedkeuring van de retourzending door ons worden verzonden.
Er zullen kleurverschillen en meetverschillen optreden als gevolg van het handgemaakte proces, de resolutieverhouding van het scherm, het opnamelicht en de hoeken. Deze kunnen niet worden vermeden. Als u het niet erg vindt, plaats dan geen bestelling.
Bestelling wijzigen
U kunt uw bestelgegevens (zoals kleuren, afmetingen, verzendadres, telefoonnummer) binnen 24 uur wijzigen.
Als uw bestelling is verzonden, kan deze niet worden gewijzigd.
Annulering van bestelling
Je kunt je bestelling binnen 24 uur kosteloos annuleren.
Als uw bestelling is verzonden, kan deze niet worden geannuleerd. Als u toch wilt annuleren, wordt er 30%-50% van het orderbedrag in rekening gebracht voor onze opslagkosten en ordervoorbereidingskosten. Je bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten. Deze kosten worden in mindering gebracht op de terugbetaling van uw artikel.
Retourneren
Als u een op onze website gekocht artikel wilt retourneren, heeft u 14 dagen, vanaf de datum waarop de bestelling is ontvangen, de tijd om het retourproces af te ronden. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening. Dit bedrag wordt in mindering gebracht op de terugbetaling van uw artikel.
Houd er rekening mee dat het artikel in de originele staat moet zijn om te worden geretourneerd: ongebruikt, in de originele verpakking en met volledige accessoires.
Je hebt 7 dagen, vanaf de datum waarop je goedkeuring voor de retourzending hebt ontvangen, om het artikel dat je wilt retourneren op te sturen.
Waarschuwing: artikelen die beschadigd, vervuild of gebruikt zijn, kunnen niet worden geretourneerd. In geval van niet-conforme retourzendingen accepteren wij de geretourneerde artikelen niet.
Houd er rekening mee dat het recht om producten te retourneren niet van toepassing is op:
(1)Op maat gemaakte producten die bij de fabrikant worden besteld volgens de wensen van de klant.
(2)Alle accessoires, zoals gloeilampen.
(3)Wij accepteren geen retourzendingen, annuleringen of ruilingen van grote bestellingen van hetzelfde product (“grote bestellingen”: drie of meer van hetzelfde product). Als u een grote hoeveelheid van een artikel bestelt, raden wij u aan er eerst een te kopen om er zeker van te zijn dat dit is wat u nodig heeft. Voor eventuele vragen kunt u contact met ons opnemen via [email protected], dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.
Let op:
De kleuren kunnen via de website enigszins afwijken vanwege de beeldresolutie van de computer en de monitorinstellingen. Door handmatige meting kunnen de afmetingen enigszins afwijken. Kleuren en afmetingen zijn ter referentie, raadpleeg het daadwerkelijke product.
Hoe een retourzending starten?
(1) Stuur een e-mail waarin een beschrijving van de retourreden en van het artikel dat u wilt retourneren moet worden vermeld, naar [email protected]
(2) We zullen uw e-mail controleren.
(3) Zodra uw retouraanvraag is goedgekeurd, ontvangt u een e-mail met goedkeuring voor de retourzending.
(4) Als alles gereed is, heeft u, vanaf de datum waarop u goedkeuring voor de retourzending heeft ontvangen, 7 dagen de tijd om het artikel dat u wilt retourneren, op te sturen. De verzendkosten zijn voor uw rekening.
(5) Geef ons het trackingnummer, de tracking URL en foto's per e-mail door nadat je het artikel hebt verzonden dat je wilt retourneren (geef een foto van het verpakte artikel op het moment van retourneren om er zeker van te zijn dat de geretourneerde lamp een van onze producten is).
(6) Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, laten we u per e-mail weten of het geretourneerde artikel in aanmerking komt voor ons retour- en terugbetalingsbeleid. Als dit het geval is, zullen wij het bedrag aan u terugbetalen. Als dit niet het geval is, behouden wij ons het recht voor om u te weigeren terug te betalen.
Terugbetaling
We betalen het bedrag voor u terug na ontvangst van het geretourneerde artikel dat in aanmerking komt voor ons retour- en terugbetalingsbeleid.
De terugbetaling wordt na de terugbetaling op uw oorspronkelijke betaalrekening gestort. (PayPal: 1-2 dagen; Creditcard: 3-5 dagen)
Het daadwerkelijk door u ontvangen bedrag kan afwijken van uw oorspronkelijke betaling als gevolg van wisselkoersschommelingen.
Betaalde verzendkosten kunnen niet worden gerestitueerd. Houd er rekening mee dat de verzendkosten die zijn betaald voor "snelle verzending" "EU Stock" en "Hong Kong EMS" niet worden gerestitueerd zodra uw bestelling is verzonden. Als uw bestelling wordt geretourneerd en terugbetaald, worden deze extra verzendkosten niet terugbetaald.
Mocht u problemen ondervinden tijdens het winkelen op onze website, neem dan contact met ons op via [email protected] voor een oplossing. Het openen van een geschil (zoals een PayPal-geschil) helpt niet bij het versnellen van het oplossen van problemen.
Als u vragen heeft over ons retour- en restitutiebeleid, neem dan contact met ons op via [email protected]
Garantie
Op onze producten zit 2 jaar garantie.
- Omvat schade veroorzaakt door een ongeval, misbruik of verwaarlozing.
- Exclusief natuurlijke veroudering of slijtage van materialen.
- Exclusief aankopen gedaan via online veilingsites.
Speciale opmerking: de datum van ontvangst is het tijdstip waarop de logistieke informatie de ontvangst toont
Het garantiebeleid is niet van toepassing op oorzaken van menselijke schade. Als de schade door mensen is veroorzaakt, moet u de reserveonderdelen afzonderlijk kopen en bent u verantwoordelijk voor de kosten van de reserveonderdelen en het transport.
- De garantieperiode van de oplaadbare LED-tafellamp bedraagt 3 maanden vanaf de datum van ontvangst. De hele lamp wordt gratis vervangen en de transportkosten zijn voor uw eigen rekening.
- De garantieperiode voor LED-lampen, LED-lichtbronnen en LED-drivers bedraagt 6 maanden vanaf de datum van ontvangst. Accessoires worden gratis vervangen en de verzendkosten zijn voor eigen rekening.
- Andere onderdelen van LED-lampen worden binnen 2 jaar vanaf de datum van ontvangst gratis vervangen en de verzendkosten zijn voor eigen rekening.
- Voor andere niet-LED-lichtbronproducten bedraagt de garantieperiode binnen 2 jaar vanaf de datum van ontvangst. Accessoires worden gratis vervangen en de verzendkosten zijn voor eigen rekening.
Vragen en antwoorden
Is het artikel beschadigd wanneer ik het ontvang?
Producten die worden ontvangen met gebroken glas, of gedeukte tinten of frames, worden niet beschouwd als defect artikel en kunnen niet worden geretourneerd. In een dergelijk geval zorgen wij voor vervanging van glas of kappen. Als u geen vervanging wenst te ontvangen en het artikel wilt retourneren, beschouwen wij dit als een normale retourzending en brengen wij herbevoorradingskosten in rekening tot 35%. We behouden ons ook het recht voor om alle uitgaande verzendkosten van de terugbetaling af te trekken.
Het ontvangen artikel is niet hetzelfde product als mijn bestelling?
In dit geval raden wij u aan eerst uw bestelgegevens te controleren (al dan niet correct).
Alle zendingen met artikelen die onjuist of ten onrechte zijn ontvangen, moeten binnen een week na ontvangst van het artikel aan ons worden gemeld.
In geval van levering van een verkeerd artikel, zullen wij binnen een termijn van maximaal 8 weken na ontvangst van uw e-mail het juiste product leveren. Wij betalen alle verzendkosten voor het retourneren van het verkeerde artikel en voor het leveren van het juiste product.
Als u geen ruil wilt en erop staat het artikel te retourneren, wordt de bestelling behandeld als een normale retourzending en wordt er tot 35% voor onze opslag in rekening gebracht kosten en ordervoorbereidingskosten.
Kan ik weigeren het verzonden artikel in ontvangst te nemen?
Zodra uw bestelling is verzonden, kunnen we deze niet meer tegenhouden. Indien u weigert de bestelling in ontvangst te nemen, worden onze opslagkosten en ordervoorbereidingskosten 30%-50% van het orderbedrag in rekening gebracht. Deze kosten worden in mindering gebracht op de terugbetaling van uw artikel(en).
Bij overmacht (zoals schade of defecten) kunt u direct contact opnemen met onze klantenservice via [email protected], dan zorgen wij voor een passende oplossing .
Geretourneerde artikelen zijn beschadigd?
Wanneer u het artikel retourneert, zorg er dan voor dat u het product op de juiste manier verpakt. Als het geretourneerde artikel beschadigd is, kunnen we het bedrag niet voor u terugbetalen. In dit geval kunt u beter een claim indienen bij de rederij (vervoerder) en ons adviseren over hoe om te gaan met beschadigde producten. We bewaren uw product slechts 14 dagen omdat het beschadigd is.
Wanneer ontvang ik de terugbetaling?
Voor succesvol geretourneerde artikelen kan het tot 5 werkdagen duren voordat het geld wordt teruggestort op uw oorspronkelijke betaling (PayPal: 1-2 dagen; Creditcard: 3 -5 dagen). Voor eventuele vragen kunt u per e-mail contact met ons opnemen: [email protected], dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.
Houd er rekening mee dat elke annulering of retourzending ons retour- en terugbetalingsbeleid moet volgen.
Fabrieksfouten?
Als er sprake is van een fabrieksfout, behouden wij ons het recht voor om beschadigde onderdelen/glas of defecten aan een armatuur te repareren/repareren.
Over garantie?
Voor sommige artikelen geldt een garantie van één jaar vanaf de aankoopdatum. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via [email protected]
Betaal ik de verzendkosten als ik het artikel retourneer?
Ja. Het werkelijke bedrag kan per vervoerder variëren.
Tijdens werkdagen beantwoordt onze klantenservice je e-mail binnen 24 uur. In het weekend, op feestdagen en op andere vrije dagen wordt er 24-48 uur later geantwoord. Controleer je inbox of spam na het verzenden van je e-mail. Hartelijk dank.
Herbevoorradingskosten
Wij brengen u herbevoorradingskosten in rekening als de retourtermijn is verstreken of als de reden voor het aanvragen van een retour binnen de retourtermijn een van de volgende redenen is. Veelvoorkomende scenario's zijn onder meer:
- (1) Gedachtenverandering of spijt van de koper
- (2) Hetzelfde product is ergens anders verkrijgbaar voor een betere prijs
- (3) Artikelen die per ongeluk zijn gekocht of niet langer nodig zijn
We brengen tot 100% van de prijs van het artikel in rekening als restockingkosten, afhankelijk van de retourtermijn en de staat van het geretourneerde artikel. Hieronder volgen de restockingkosten voor verschillende retourscenario's:
- (1) Als de koper van gedachten verandert over de aankoop en het product binnen de retourtermijn in de originele staat retourneert, brengen wij 20% van het productbedrag in rekening als herbevoorradingskosten.
- (2) De koper bedenkt zich en retourneert het product binnen de door ons ontvangen retourperiode. Is beschadigd of anders, dan brengen wij tot 50% van het productbedrag in rekening als herbevoorradingskosten .
- (3) Voor artikelen die zich in de originele staat bevinden nadat de retourtermijn is verstreken, brengen we tot 80% van het productbedrag in rekening als herbevoorradingskosten.
- (4) Voor artikelen die beschadigd of niet-conform blijken te zijn nadat de retourtermijn is verstreken, brengen we tot 100% van het productbedrag in rekening als herbevoorradingskosten.
Als u vragen heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice [email protected] voor meer informatie.