Retourneren&Terugbetalen

Beschikbare omstandigheden voor retourzendingen en terugbetalingen

Ons retourbeleid is eenvoudig. Binnen 30 dagen na ontvangst van het artikel u een retour aanvragen om een terugbetaling te krijgen (exclusief onze uitgaande verzendkosten), op elke verlichtingsinrichting of gerelateerd product dat niet is gebruikt, in de originele doos en in hersalable staat (met uitzondering van enkele omstandigheden die hieronder worden beschreven).

Let op:

  • De geretourneerde armatuur kan op geen enkele manier zijn geïnstalleerd of aangepast.
  • De geretourneerde armatuur moet in de originele doos met voldoende verpakkingsmateriaal worden ingesloten.
  • De geretourneerde armatuur moet worden geregeld verzending binnen 7 dagen na de goedkeuring van de terugkeer van ons.
  • Eventuele verzendkosten voor retourzendingen komen voor rekening van u, de klant. (met uitzondering van retourzendingen van beschadigde goederen). Wij bieden geen verzendkosten voor de niet-beschadigde producten. Er zal kleurverschil en meting discrepantie als gevolg van de hand-made proces, resolutie verhouding van het scherm, schieten licht en hoeken. Deze kunnen niet te vermijden zijn. Als je het erg vindt, maak dan geen bestelling.

De volgende soorten artikelen en bestellingen komen niet in aanmerking voor retourzendingen en terugbetalingen

  • Lamp
  • producten die voor u zijn aangepast (d.w.z. spoorverlichting, tenzij er een defect is).
  • We kunnen geen retourzendingen, uitwisselingen of annuleringen van grote bestellingen van hetzelfde product accepteren. (We definiëren grote bestellingen als 3 of meer van hetzelfde product) Als u een grote hoeveelheid van een artikel bestelt, raden we u aan om eerst een monster te bestellen om er zeker van te zijn of dit is wat u nodig hebt.wing-soorten artikelen en bestellingen komen niet in aanmerking voor retourzendingen en terugbetalingen.

Bij het retourneren van een artikel moet u het product goed verpakken. Wij raden u aan een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen geen terugbetaling geven voor een product dat in beschadigde toestand in ons magazijn is ontvangen. In een dergelijk geval moet u een claim indienen bij de rederij en ons adviseren over wat te doen met het beschadigde product. We houden uw product 30 dagen vast omdat het product beschadigd is.

Hoe een retour te initiëren

Om een retour te starten, stuur dan een e-mail naar [email protected], duidelijk met vermelding van uw situatie en het opgeven van het product(en) dat u wilt retourneren. En wij geven u het adres waar de pakketten moeten worden geretourneerd. De fabrikant kan een herbevoorradingsvergoeding in rekening brengen. De klant is verantwoordelijk voor eventuele herbevoorradingskosten die door de fabrikant in rekening worden gebracht.

Terugbetalingen (indien van toepassing)

Zodra uw retour is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde object hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling. Als uw geretourneerde artikel beschadigd is tijdens het transport of niet voldoet aan de omstandigheden van terugkeer, weigeren we u een terugbetaling. Nadat we met u hebben bevestigd en uw goedkeuring hebben gekregen, verwerken we uw terugbetaling en wordt de terugbetaling automatisch teruggestuurd naar uw creditcard of oorspronkelijke betaalrekening. Creditcard betaling duurt 3-5 dagen te verwerken, paypal duurt 2-3 dagen.

Late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)

Als u nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw. Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geplaatst. Neem nu contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt. Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds je terugbetaling nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op [email protected]

Ruilgoederen (indien van toepassing)

Wij vervangen alleen artikelen als ze defect of beschadigd zijn tijdens het transport. Als je het voor hetzelfde artikel wilt ruilen, stuur ons dan een e-mail op [email protected]. En wij geven u de oplossing. Als u het artikel moet retourneren, zullen we u het adres vertellen waar het artikel naar moet worden geretourneerd.

Geschenken

Als het object is gemarkeerd als een geschenk bij aankoop en rechtstreeks naar u verzonden, ontvangt u een cadeautegoed voor de waarde van uw retour. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt een cadeaubon naar u verzonden. Als het artikel niet is gemarkeerd als een geschenk bij aankoop, of de gift gever had de bestelling verzonden naar zichzelf eerst en gaf u later, sturen we een terugbetaling naar de gift gever.

Beschadigde goederen

Elk product dat beschadigd of aangekomen met een ontbrekend onderdeel wordt ontvangen, moet vóór de installatie en binnen 48 uur na ontvangst worden gemeld. De ontvanger is verantwoordelijk om de koopwaar te controleren op de juistheid ervan en eventuele discrepanties zo snel mogelijk te melden. Wij kunnen geen verantwoordelijkheid aanvaarden voor schade die niet binnen deze tijdsbeperking is gemeld. We aanvaarden ook geen verantwoordelijkheid voor kapotte onderdelen die worden gerapporteerd nadat de lamp is geïnstalleerd. Alle schade moet worden gemeld voor de installatie.

Houd alle verpakkingsmaterialen vast en wacht tot de verzender een inspectie heeft uitgevoerd. Als u de verpakking van het beschadigde artikel hebt verwijderd, kunnen wij geen vervanging bieden. Controleer alle dozen op schade en vertel de koerier om opmerkingen te maken op de leveringsnota als dergelijke schade zichtbaar is.

Producten die zijn ontvangen met gebroken glas, gedeukte tinten of frames worden niet als defect artikel beschouwd en kunnen niet worden geretourneerd. In een dergelijk geval zorgen wij zonder extra kosten voor vervanging van glas of tinten. Als u geen vervanging wenst te ontvangen en het artikel wilt retourneren, beschouwen we het als een normale retourzending en brengen we voorraadkosten tot 35% in rekening. We behouden ook het recht om alle uitgaande verzendingen af te trekken van de terugbetaling.

Geretourneerde objecten met ontbrekende stukken

Nadat we uw geretourneerde pakket hebben gecontroleerd en hebben we ontdekt dat er een ontbrekend onderdeel is, brengen we voorraadkosten in rekening van maximaal 35% en uitgaande verzendkosten.

Fabricagefouten

Bij de fabrikant is er een defect aan de fabrikant – we behouden het recht om beschadigde delen / glas of defecten van een armatuur te repareren / vast te stellen – wij verkopen. Als het defect niet kan worden gerepareerd, zullen wij kosteloos een vervanging leveren.

Zendingen weigeren

Als er al een bestelling is verzonden en u weigert deze te ontvangen, bent u verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren van het product, eventuele herbevoorradingskosten en uitgaande verzendkosten. Als het product niet kan worden geretourneerd aan de afzender (bijvoorbeeld: als de verzendkosten voor retourzendingen hoger zijn dan de waarde van de goederen), kunnen in een dergelijk geval geen terugbetalingen worden gegeven.

Onjuist artikel ontvangen

Alle zendingen met artikelen die onjuist of ten onrechte zijn ontvangen, moeten binnen een week na ontvangst van het artikel aan ons worden gemeld. We moeten per e-mail op de hoogte worden gesteld als het artikel niet overeenkomt met uw bestelling. We kunnen geen claims accepteren na een week na ontvangst van het artikel. In het geval van de levering van een onjuist artikel behoudt homelights.nl zich het recht voor om het juiste product binnen een periode van maximaal 8 weken na ontvangst van uw e-mail te verstrekken. We betalen alle verzendkosten voor het retourneren van het onjuiste artikel en het leveren van het juiste product. Als u geen ruil wilt, wordt de bestelling behandeld als een retour en worden de herbevoorradingskosten tot 35% in rekening gebracht.

Garantie

Alle producten vallen onder 1 jaar garantie sinds de dag dat het artikel wordt geleverd.

Orderplaatsing

De kosten worden op het moment van plaatsing van de bestelling van je betaalrekening afgeschreven. Dit beschermt zowel de koper als de verkoper tegen fraude, omdat de kosten al op de creditcard worden weergegeven en de oorspronkelijke kaarthouder de kosten kan betwisten voordat merchandise wordt verzonden. Als u de bestelling wilt annuleren, neem dan contact met ons op [email protected]

Geannuleerde of gewijzigde bestellingen

Als een bestelling wordt geannuleerd of gewijzigd, zullen we een terugbetaling uitvoeren die de kosten van creditcardbetalingsverwerkers zoals PayPal betalingen in mindering brengt. Deze kosten worden altijd niet terugbetaald. Als je vragen hebt over retour- en terugbetalingsbeleid, neem dan contact met ons op [email protected]. Als je een probleem hebt tijdens het winkelproces, gelieve geen geschil over Paypal te starten. U contact met ons opnemen en wij zullen alle zaken goed voor u behandelen.