Scheepvaartbeleid

Verzendkosten

  • Gratis verzendgebied: Nederland en België. (U genieten van gratis verzending door simpelweg te bestellen op de website.)
  • Andere Europese Regio's: Wij bieden gratis verzending naar de meeste Europese landen, maar bevestig eerst met de klantenservice via e-mail.
  • Niet-Europese Regio's: Neem contact op met de klantenservice via e-mail, en praten over de leveringskosten.

Als u de snelle levering wilt, bieden wij ook internationale express verzending aan tegen een meerprijs. Als je het nodig hebt, neem dan contact met ons op [email protected]

Hoewel we gratis verzending aanbieden voor de meeste artikelen op onze website, is onze gratis verzendservice mogelijk niet beschikbaar voor zware, oversized of kwetsbare artikelen. Sommige koeriersbedrijven vereisen ook extra verzendkosten, die niet kunnen worden kwijtgescholden. Sommige items moeten meestal worden verzonden naar koeriersbedrijven, vooral zware, grote of kwetsbare artikelen. Wij en het koeriersbedrijf bepalen de beste manier om uw pakket zo veilig en efficiënt mogelijk te vervoeren. Wanneer we deze situatie hebben, nemen we contact met u op via e-mail en bespreken we de details van de bestelling.

De geschatte levertijd, in werkdagen, is als volgt: 

Bezorggebied:
De producten op deze website ondersteunen alleen levering in Nederland, België en andere EU-landen. Als u naar andere landen moet verzenden, neem dan contact met ons op voor overleg: [email protected]

Orderverwerking
Zoals voor de meeste producten, de verwerkingstijd van de bestelling is 14 werkdagen, we sturen u na levering een gedetailleerde e-mail met verzendinformatie, inclusief het vrachtbriefnummer en de vraagwebsite.

Levertijd

Wij verzenden het item naar u binnen 7 dagen voor de meeste gevallen. Doorlooptijden zijn slechts schattingen en voorraadniveaus worden op onze website aangegeven op basis van voorraadniveaus die we ontvangen van onze eigen of het magazijn van de fabrikant. Voorraadniveaus kunnen snel veranderen. Hoewel we op onze site op voorraad hebben aangegeven, betekent dit niet dat het product daadwerkelijk op voorraad is. Op het moment van plaatsing van de bestelling kan het artikel worden verkocht. Plan geen elektricien in op basis van de voorraadniveaus die op onze site zijn aangegeven. Alleen wanneer het item aankomt, moet de elektricien worden ingepland.

Methode van gratis verzending:
EMS
We zullen voor u de snelste koeriersdienst kiezen. Als u specifieke koeriersdiensten nodig heeft, neem dan contact met ons op: [email protected]

Gratis verzendtijd:
Levertijd naar Nederland en België: 15-35 dagen (werkdagen)
Levertijd naar andere Europese landen: 10-45 dagen (werkdagen)
Houd er rekening mee dat er vanwege de epidemische situatie vertraging zal optreden in het vervoer.

Vergoeding voor te late levering:
Als de goederen niet op tijd worden geleverd, hebben we veel spijt van uw vertraagde ontvangst van de goederen en zullen we u 10% van de bestelprijs van de vertraagde compensatie van de goederen verstrekken. We zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat de goederen op tijd aankomen.

Douanekosten en Belasting:
Wij zijn verantwoordelijk voor 20% van eventuele douanekosten of bemiddelingskosten als de bestemming zich in EU-landen bevindt. Als u er niet zeker van bent, neem dan contact met ons op via [email protected].
Toepasselijke btw wordt toegevoegd aan uw bestelling voor zendingen naar inwoners als de wetten in uw regio dit vereisen.

Weigeren om de goederen te ontvangen.
Als de bestelling is verzonden, maar de klant de bestelling annuleert of weigert deze te ontvangen, bent u verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren van het product en eventuele kosten voor verzending. Als het product niet kan worden geretourneerd aan de afzender (bijvoorbeeld als de geretourneerde verzendkosten hoger zijn dan de waarde van het artikel), kan een terugbetaling niet worden verkregen.

Verkeerde adres
In het geval dat het pakket niet kan worden bezorgd door een fout in het opgegeven adres, en wanneer het pakket retour gezonden is door de betreffende pakketdienst, zullen de verzendkosten verhaald worden op de klant (niet per bovenstaande tabel). De prijs van de bestelde items wordt geretourneerd wanneer HomeLights de bestelde items terug heeft ontvangen. HomeLights neemt contact op met de om u te informeren wanneer de bestelde items zijn ontvangen.

Beschikbaarheid
Wij doen ons best om de voorraad op onze website up to date te houden. Helaas kan het voorkomen dat sommige items op onze website niet meer op voorraad zijn. Mocht dit het geval zijn dan wordt de betaling automatisch teruggestort; de retournering van uw betaling is voorzien van een notificatie waarin staat dat het gewenste item niet meer op voorraad is.

Het ontvangen product voldoet niet aan de bestelling.
Alle zendingen met artikelen die onjuist of ten onrechte zijn ontvangen, moeten binnen een week na ontvangst van het artikel aan ons worden gemeld. We moeten per e-mail op de hoogte worden gesteld als het artikel niet overeenkomt met uw bestelling.

We kunnen geen claims accepteren na een week na ontvangst van het artikel. In het geval van de levering van een onjuist artikel behoudt homelights.nl zich het recht voor om het juiste product binnen een periode van maximaal 8 weken na ontvangst van uw e-mail te verstrekken. We betalen alle verzendkosten voor het retourneren van het onjuiste artikel en het leveren van het juiste product.

Als u geen ruil wilt, wordt de bestelling behandeld als een retour en worden de herbevoorradingskosten tot 35% in rekening gebracht.

Heeft u vragen over het verzendbeleid, neem dan contact met ons op [email protected]

Inloggen

Megamenu